Saturday, March 30, 2013

Credit to Myself :)

Assalamualaikum ukhti dan akhi :)


Buat yg belum berjodoh : and credit to myself . . . .


Jodohku

Sabar dan tenanglah.....


Aku di sini masih bersabar menantimu

Tersenyumlah :) Seperti aku yang sentiasa senyum walau hidup dalam kesunyiannn , 
Kerna aku yakin kebahagiaan mendatang . In shaa Allah , May Allah ease ya Akhi 

Jikalau detik ini hatimu sedang terluka rawatlah

Dengan mendekatlah kepada-Nya,

Tapi di sini aku berharap kau baik-baik saja

Waktu terasa lama buatku,

Tapi aku yakin takkan lama lagi kau akan hadir buatku

Mengajakku dan mengingatiku

Sering pula kau akan menanyakan

Sudah solat sayangku?

Jodohku

Aku rindu

Bila kita bertemu?


Beginikah kita nanti ? Masha Allah ,
Semoga  dipermudakan  jalannya Allahu Rabbi . 




Begitu banyak hal yang ingin ku ceritakan kepadamu ....  Yes , I do . 
Begitu banyak pula harapanku untuk menantikan nasihat-nasihatmu . Semoga kau jugak begitu . .

Dalam hati ini ku sediakan ruang dan tak sabar menanti kehadiranmu

Semoga aku dpt merawatmu sehingga Allah menyembuhkan luka hatimu .

Temukan aku dalam istikharahmu..... Aamiin .


Gambar Hiasan :|





Sekian 





and THANKS for reading . much LOVE 




DearDAIRY♥ emyleana official :)

No comments:

Post a Comment