Friday, December 26, 2014

Intan Sofea turns 19




Intan mesti ingat aku lupa birthday dia kan .




Hmm , saja je nak jadi orang paling lambat wish

Haha , mana taknya birthday dia 26.12

Tengoklah aku wish jam berapa .


Ehhe , sorry intan . Takkan la aku lupa birthday roommate paling hensem ni

Sorry tahun nie macam malas sikit nak wish pepanjang kat belog like last year ,

Takde gambar baru yang kita lakar untuk tahun 2014

Well , aku masih berharap kita bisa ketemu lagi

Aku harap kau pun sama .




Intan ,

Aku tahu kau dah cukup matang untuk berfikir even kau baru masuk 19

Kau dah cukup besar untuk fikir mana yang baik untuk kau

Kau study rajin rajin okay

Aku dengar kau dah nak final ,

Patahkan kaki kau k

Kau buktikan kau kakak yang hebat dekat adik adik kau

Kau buktikan yang kau anak yang berjaya buat mama ayah kau

Dan kau buktikan semua tu dekat aku tau .

Aku cabar kau ni . Kau jangan main main . Ehhe




Aku doakan yang terbaik buat kau intan walaupun kau memang jauh dekat mata aku

Kau roommate paling caring time aku kat matrik even for 1sem

Rindu pulak ,

Najah pulak paling matang dalam berfikir ,

Nad . Macam adik . Manja tapi comel . Mesti dia tengah bangga tu tak pun gelak besar .

Rindunyaaa kalian .

Taksangka budak budak SBP , SBPI , MRSM , MAAHAD boleh bergabung jadi roommates yang happening .




Rindunyaaa .

Korang jaga diri tau .

Aku sayang korang lillahI



And Tengku Puteri Intan Sofea Tengku Mohd Noor . !

Allah selamatkan kamu .

Selamat ulangtahun ke 19
.




With Love , emi ♥

No comments:

Post a Comment