Sunday, February 3, 2013

LOVE and PASSION



Hye , Assalamualaikum readers .


LOVE and PASSION such a different feeling but sometime I can't differentiate between those feelings . To be honest I memang type yang mudah minat dekat orang . but Falling in LOVE with someone is the hard thing for me to do . dalam ramai-II orang yang I pernah minat tu , sorang je I couple . tu pun macam Cinta Monyet lahh . ohh serious . sangat kelakar ingat balik ! But , loving him is not a mistake but is a lesson for me :)




Dear THE OLD HIM
: ' Bunga memang bukan sekuntum , tapi nakdapat yang sekuntum nie bukan senang' 
saya takkan lupe kata-II manis awak tuu sampai saya sanggup terima awak . (cinta monyet je pun) Yes , saya menyesal ! sebab sy dah langgar RULES yang saya tetapkan ' NO COUPLE BEFORE NIKAH' . tapi , ape boleh buat kann . let bygone be bygone . At least , lepas nie saya takkan senang-II je trime proposal orang . Saya mungkin boleh lupe awak , tapi saya takmungkin padam memory dengan awak dulu . . Aisya Nur Maria >251127< , the Annual Dinner , The Purse by BOSS [ saya masih simpan ] , your pictures [ dah kantoi dengan abah ] nak buang taksampai hati wak , sy still lg simpan . and I hope you will meet your NUR and may god bless both of you . thanks sebab masih sudi call time birthday saya hari tu . tapi sumpah , time tu lidah kelu sebab saya taksanggup nak dengar suare awak lagi . anyway , saya rindu nak dengar awak main keyboard , guitar or nyanyi lagii , maybe time saya kahwin nanti , Heee !


Dear En IR : ; SAYS | I'm kinda miss you En. IR . I said I miss you , is not because of you but the way you treat me before . Chat , Text , OTP late at night 2-3 hours . ' sempat lagi Layan lagu Kosong time otp ' HUHU , kinda miss that moment . But now , we are different , too far apart . you're busy with your Uni Life . I'm here , waiting for offer from any Uni . Well , I hope you will be Engineer soon and get that title , and yes I wish we could meet someday ツ


Dear En. Rugger : Frankly Speaking | awak totally different dengan orang yang pernah saya jumpe . Nak tengok awak senyum pun susah . Nak dengar awak cakap lagilah . Nak tunggu awak tegur saye , memang sampai bile-II la takkan . Sumpah ! saya memang angau dengan awak dulu . tapi tak kisahlahh tu dulu . ' tak salah meminati tapi takmustahil untuk mencintai ' tapi mencintai awak memang satu kesalahan sebab cinta saya mungkin takberbalas . tapi . THANKS awak , sebab buat saya macam nie . at least lepas nie saya tak angau lagi dengan orang lain . Doa saya , agar cita-II awak untuk jadi Engineer nanti tercapai sebab ayah awak memang nak sangat awak jadi engineer kann . 


Dear En. Future Husband : Saya tunggu awak . Setia ke Hujung Nyawa saya awak ignore je manusia dekat atas tu sebab mereka adalah masa silam saya dan awak adalah masa depan saya . andai kita takbertemu di dunia . in shaa Allah jodoh kita di sana kelak




-------------------------------------------------------------------------------------------------


Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata
Di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja

Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu
Di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.

Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis
Bila orang yang kita suka menangis, kita akan turut membuat dia gembira

Perasaan cinta bermula dari kata
Perasaan suka bermula dari telinga
Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka
Umpama kita membuang telinga kita
Tapi jika kita cuba menutup mata
Cinta berbuah menjadi airmata



Setiap orang yang akan mengalami ini dalam hidup mereka,
Cuma fikirkanlah bersama-sama siapa yang anda cinta….

Tetapi, hakikatnya…
Cinta kepada Allah swt
Adalah lebih hakiki dan abadi




Setakat itu sahaja . Gtg . K Byee , Assalamualaikum

DearDAIRY♥ emyleana official :)






2 comments:

  1. emi join la segmen up follower ni , boleh tambah follower :)
    tak paksa ..hehe

    http://pandamatalebam.blogspot.com/2013/02/segmen-jom-tambah-followers-blog-by.html

    ReplyDelete
  2. ohh , sure . I will .thanks Qin :)ahak ahakk *terharu

    ReplyDelete