Saturday, November 2, 2013

HILANG

Assalamualaikum world .

aku rasa tajuk entry ' HILANG' sangat sesuai untuk entri kali ini .

YA , Since berbulan-bulan aku menghilangkan diri dari dunia maya ini . Actually not dunia maya laa , aku still alive je dekat Twitter , Instagram , Facebook agak rare lah sekarang , BELOGING ? memang haremmm .

aku pun taktahu kenapa ,

1. Mungkin aku tade cerite nak kongsi  ( ini tipu , banyak gilosss ceritheee okayy )
2. Wifi . mungkin jugak . haih , ape yang mungkin twitter boleh takkan blogging takboleh . ini tipuuu . HAHAHA
3. Masa . 70% agreee . life dekat matric hectic okayyyyyy . busy macam anak 10 . ( tipu lagii , aku takpernah rase ade anak 10 oooo )
4. MALAS . okayy , hypothesis accepted !

Aku pun taktahu whether reason MALAS boleh diterima pakai ke tak . tapi nampak gayanya begitulah . hikhok .

BTW , luse 1Muharram kan ? Hee , taksabar nak masuk tahun baru dengan azam baru .

k uollss
bye
Love . Princess

No comments:

Post a Comment